NWP
NA ŻYWO

Salma Hayek powraca w nowej kampanii Kahlúa z niespodzianką Dunkin'

Add as a preferred source on Google
Salma Hayek powraca w nowej kampanii Kahlúa z niespodzianką Dunkin'
RozrywkaOpublikowany:
Redaktor:Marek NowakMarek Nowak

Oscarowa nominowana aktorka Salma Hayek Pinault ponownie wcieliła się w rolę gwiazdy kampanii reklamowej marki Kahlúa, tym razem promując zupełnie nowy produkt będący połączeniem dwóch kultowych marek - Kahlúa Dunkin' Caramel Swirl Cream Liqueur.

Telenovelowy dramat w nowej odsłonie

Najnowsza kampania "It's Kahlunkin'" wyreżyserowana przez Rodrigo Valdesa i stworzona przez agencję Wieden + Kennedy London, nawiązuje do stylistyki telenoweli i jest pełna charakterystycznego dla marki Kahlúa dramatyzmu i humoru. Spot reklamowy otwiera scena w salonie, gdzie grupa znajomych relaksuje się przy napojach.

Gdy tajemnicza ręka w rękawiczce nalewa do szklanki płyn przypominający Kahlúa, ale o nietypowej, kremowej konsystencji, na scenę wkracza Salma Hayek. Aktorka dosłownie wykopuje drzwi, by oświadczyć zebranym, że to wcale nie jest Kahlúa - to "Kahlunkin'"!

"Była to ogromna radość świętować chwile połączenia z Kahlúa po raz kolejny, z nutą humoru Dunkin' po drodze" - powiedziała Salma Hayek Pinault. "Myślę, że ludzie poczują energię i radość, którą czuliśmy podczas kręcenia."

Tajemnica w filiżance

Kulminacyjnym momentem reklamy jest odkrycie, że osoba nalewająca napój to ktoś przebrany za filiżankę Dunkin' z fałszywymi wąsami. Jednak główne pytanie kampanii pozostaje bez odpowiedzi: "Kto jest w filiżance?"

Odpowiedź na tę zagadkę zostanie ujawniona 23 października o 22:00 EST w programie "Watch What Happens Live" na kanale Bravo, gdzie tajemnicza postać z filiżanki stanie za barem.

Połączenie dwóch ikon

Nazwa "Kahlunkin'" reprezentuje idealne połączenie dwóch legendarnych marek. Nowy likier łączy:

  • Kawę i rum z Kahlúa
  • Smak karmelu Dunkin'
  • Prawdziwą śmietankę

Produkt można spożywać czysty, schłodzony lub z lodem, idealnie komponuje się również z Dunkin' MUNCHKINS® Donut Hole Treats.

Wieloplatformowa promocja

Kampania promocyjna obejmuje szereg aktywności marketingowych:

Telewizja i media

Kahlúa nawiązała współpracę z NBCUniversal w celu promocji nowego produktu na różnych kanałach telewizyjnych.

Festiwale kulinarne

Nowy likier będzie serwowany na prestiżowych wydarzeniach kulinarnych, takich jak New York City Wine & Food Festival i ChainFest LA.

Pop-up w Nowym Jorku

W 21 października od 14:00 do 19:00 w Graybar Passage na Grand Central Terminal w Nowym Jorku odbędzie się jednodniowe wydarzenie promocyjne dla osób pełnoletnich, gdzie goście będą mogli jako pierwsi spróbować nowego napoju.

Konkurs dla fanów

Widzowie mogą wziąć udział w konkursie na stronie internetowej Kahlúa i na Instagramie, zgadując "Kto jest w filiżance?". Nagrodą jest darmowa kawa Dunkin' przez cały rok oraz prezenty od obu marek.

"Jesteśmy zachwyceni kontynuowaniem współpracy z naszą ulubioną gwiazdą, Salmą Hayek Pinault" - powiedziała Caroline Begley, Wiceprezes ds. Marketingu Kahlúa. "Ponownie wykopuje drzwi jako autorytet Kahlúa, wnosząc przy tym poziom glamour do wszystkiego, co robi."

Kampania jest obecnie emitowana w formie streamingu wideo, reklam cyfrowych, mediów społecznościowych i radia. Kahlúa Dunkin' Caramel Swirl Cream Liqueur jest już dostępny w sprzedaży detalicznej na terenie całych Stanów Zjednoczonych.

Wiadomości na dziś

Piotr Alexewicz w finale Konkursu Chopinowskiego 2025 - jedyny Polak walczy o zwycięstwo
Piotr Alexewicz w finale Konkursu Chopinowskiego 2025 - jedyny Polak walczy o zwycięstwo

Piotr Alexewicz, 25-letni pianista z Wrocławia, stanął przed największym wyzwaniem swojej kariery. Jako jedyny reprezentant Polski w finale XIX Międzynarodowego Konkursu Pianistycznego im. Fryderyka...

Przez Agnieszka Wiśniewska22 minut temu
Krzysztof Cugowski sporządził testament - chce uchronić rodzinę przed spadkowymi konfliktami
Krzysztof Cugowski sporządził testament - chce uchronić rodzinę przed spadkowymi konfliktami

Krzysztof Cugowski, 75-letnia legenda polskiej sceny rockowej i wieloletni frontman zespołu Budka Suflera, ujawnił w najnowszym wywiadzie, że już kilka lat temu podjął decyzję...

Przez Agnieszka Wiśniewska2 godziny temu
Jan Englert ostro o branży filmowej: Talent przegrywa z liczbą polubień w mediach społecznościowych
Jan Englert ostro o branży filmowej: Talent przegrywa z liczbą polubień w mediach społecznościowych

Legendarny aktor i były dyrektor Teatru Narodowego Jan Englert nie gryzje się w język, komentując obecny stan polskiej branży filmowej. 82-letni artysta, który niedawno...

Przez Agnieszka Wiśniewska2 godziny temu
Agata Kulesza przerywa milczenie o przemocy psychicznej. Aktorka dzieli się bolesnym doświadczeniem
Agata Kulesza przerywa milczenie o przemocy psychicznej. Aktorka dzieli się bolesnym doświadczeniem

Agata Kulesza, jedna z najbardziej cenionych polskich aktorek, w szczerym wywiadzie dla magazynu "Pani" po raz kolejny opowiedziała o swoich dramatycznych doświadczeniach z przemocą...

Przez Agnieszka Wiśniewska2 godziny temu
Anna Głogowska z partnerem Fredem Erikiem na nagraniu "Tańca z gwiazdami"
Anna Głogowska z partnerem Fredem Erikiem na nagraniu "Tańca z gwiazdami"

Popularna tancerka Anna Głogowska pojawiła się w studiu "Tańca z gwiazdami" w towarzystwie swojego partnera Freda Erika . Para chętnie pozowała fotografom na ściance,...

Przez Agnieszka Wiśniewska2 godziny temu